Fra Zhou-dynastiet og utover, kinesere brukte fuglens fjær og dyrets pels til å lage klær, som kalles fjærdrakt. Det er ikke unik, men det har sitt motstykke. canada goose Norge
I Han-dynastiet folk gjorde klær av yak hår. when i Tang-dynastiet folk tok gås furry som flocculent materiale. Dunjakke har vært populært my partner and i Kina siden 1980-tallet. På den tiden standarden på skallmateriale, så vel som behandlingsnivået er ikke høy. Designstiler ble sammenligne trist. Innholdet we kasjmir var lav, mens mengden av fyllstoff var cheesy. Hva er verre, utseendet var skjemmende. Dermed dunjakke ble kåret som brød jakke. Som håndverket og teknologi utvikler seg, har dunjakke bli en viktig komponent i mote-området, som har blitt de uunnværlige elementer av dagliglivets utstyr i vinter. Utviklingen tendensen av dunjakke manifestert på fire måter: fashionization, casualization, tilpassing, athleticization. canada goose jakke
Fashionization
Dunjakke vil bli mainstream av mote tendens. Jo bedre levekår, jo høyere folkets jakten på skjønnhet. Som været blir varmere de siste årene og omstendighetene rundt underholdning steder bli mer og mer komfortabel, holde varme er ikke lenger folk formål å kle dunjakke. Som intended for produksjonsteknologi, kan dunjakke allerede være myk og varm. Folk mer og mer er bestemt om kroppen deres tall we dag. Dermed unike tekstur, som klær ikke kan sammenlignes, catering til smak av folk flest.
casualization
Dunjakke tendens til å være mer fritid, og dermed åpne en bred plass på moteområdet. Som with regard to påkledning folk betale mer stress på variasjon og komfort. Fritidsklær reflektere on folk nyte et bedre liv av optimisme og komfort. Fritidsklær legemliggjøre den gratis, enkel, komfort, valgfri og slappe av.
Athleticization
Den sportslignende dunjakke blir ny favoritt i vinter. Med 2008 Beijing OL nærmer seg, vil de nasjonale idretter blitt et hett sosialt liv stil. Sports kommer til å bli populær blant masse folk, som vil bringe sports forbruket til et klimaks. Blant alle funksjonene, vil sportsfunksjonen være mer fremragende. Folk vil betale mer oppmerksomhet til ned strøk, spesielt dunjakker som er egnet intended for løping, ski, skøyter, ishockey.
Tilpassing
Dunjakker som med særpreg blir ukonvensjonell og uortodokse. En av de karakteristiske tegnene på nytt århundre forbrukerne er from de understreker personligheten mest. Dunjakker er intet unntak. Slik som hans-og-hennes-jakker, mor-og-barn-jakker er spesielt populære. Med forbedring av teknologien, vil dunjakke bli mer attraktiv og komfortabel when i fremtiden. Måtte dere liker det!
I Han-dynastiet folk gjorde klær av yak hår. when i Tang-dynastiet folk tok gås furry som flocculent materiale. Dunjakke har vært populært my partner and i Kina siden 1980-tallet. På den tiden standarden på skallmateriale, så vel som behandlingsnivået er ikke høy. Designstiler ble sammenligne trist. Innholdet we kasjmir var lav, mens mengden av fyllstoff var cheesy. Hva er verre, utseendet var skjemmende. Dermed dunjakke ble kåret som brød jakke. Som håndverket og teknologi utvikler seg, har dunjakke bli en viktig komponent i mote-området, som har blitt de uunnværlige elementer av dagliglivets utstyr i vinter. Utviklingen tendensen av dunjakke manifestert på fire måter: fashionization, casualization, tilpassing, athleticization. canada goose jakke
Fashionization
Dunjakke vil bli mainstream av mote tendens. Jo bedre levekår, jo høyere folkets jakten på skjønnhet. Som været blir varmere de siste årene og omstendighetene rundt underholdning steder bli mer og mer komfortabel, holde varme er ikke lenger folk formål å kle dunjakke. Som intended for produksjonsteknologi, kan dunjakke allerede være myk og varm. Folk mer og mer er bestemt om kroppen deres tall we dag. Dermed unike tekstur, som klær ikke kan sammenlignes, catering til smak av folk flest.
casualization
Dunjakke tendens til å være mer fritid, og dermed åpne en bred plass på moteområdet. Som with regard to påkledning folk betale mer stress på variasjon og komfort. Fritidsklær reflektere on folk nyte et bedre liv av optimisme og komfort. Fritidsklær legemliggjøre den gratis, enkel, komfort, valgfri og slappe av.
Athleticization
Den sportslignende dunjakke blir ny favoritt i vinter. Med 2008 Beijing OL nærmer seg, vil de nasjonale idretter blitt et hett sosialt liv stil. Sports kommer til å bli populær blant masse folk, som vil bringe sports forbruket til et klimaks. Blant alle funksjonene, vil sportsfunksjonen være mer fremragende. Folk vil betale mer oppmerksomhet til ned strøk, spesielt dunjakker som er egnet intended for løping, ski, skøyter, ishockey.
Tilpassing
Dunjakker som med særpreg blir ukonvensjonell og uortodokse. En av de karakteristiske tegnene på nytt århundre forbrukerne er from de understreker personligheten mest. Dunjakker er intet unntak. Slik som hans-og-hennes-jakker, mor-og-barn-jakker er spesielt populære. Med forbedring av teknologien, vil dunjakke bli mer attraktiv og komfortabel when i fremtiden. Måtte dere liker det!
No comments:
Post a Comment